Tuesday, January 18, 2011

Happiness..♥

Beginning in 2011, I started lucky.
This year is special for me.
Mom bought a new car, to me at once to solve the troubles.
I am super happy.


新年即将来临,
大家都买新衣+新鞋了吧~
大家都想穿美美,拿红包.


我觉得2011年是我‘旺’的年份
希望一直‘旺’下去哈


2011年我考PMR
祝我加油+成功吧


改天有空时再补之前的上去哈
因为我有很多事情要分享的
可是我没时间+懒惰写
所以...

No comments:

Post a Comment